Langkau ke kandungan utama

Blog Mega Shaklee : Projek Bisnes Online Terbaik 2023



Alhamdulillah pertama sekali Nasuha ingin panjatkan rasa syukur kerana Allah memilih Nasuha sebagai salah seorang peserta untuk join program #blogmegashaklee ni bersama dengan 224 participants. MashaALLAH tak sangka mendapat sambutan seramai ini. 

Awalnya, kalau ikutkan Master N cakap target 150 orang sahaja tapi projek ni mendapat sambutan sehingga mencecah 200 lebih participants. 

MashaALLAH siapa sangka projek ni mendapat sambutan luar biasa. 

Paling terharu dan tak sangka master Elite yang income RM200K-RM900K sebulan pun join program ni bersama kami. 

Dan berita gembira yang Nasuha ingin share buat untuk para pembaca, Nasuha salah seorang peserta yang terpilih sebagai pemenang kategori top 15 hadiah vivix untuk projek blogmegashaklee 1.0. Alhamdulillah memang tak sangka Nasuha menang dalam kategori top 15 daripada 200 lebih participants tu.



Alhamdulillah MashaALLAH TabarakALLAH. Project #Blogmegashaklee 1.0 wrapped in flying colours. Congrats to all participants. Participants yang menang perlu isi form untuk claim the RM30K prizes. This is just a beginning to #shakleethrive2023 and #shakleetriumph2023

MashaALLAH rasa berbaloi dengan masa dan tenaga yang Nasuha korbankan. Lewat malam buta Nasuha siapkan blog dengan bersungguh-sungguh siapkan task yang diberikan sebelum tarikh tutup.

Alhamdulillah 😭🤲🏻 Hanya Allah tahu segala usaha dan cabaran dalam menyiapkan blog dengan ada anak kecil. Bukan mudah tapi bila ada kemahuan dan kesungguhan Allah bagi jalan juga. Alhamdulillah Nasuha berjaya siapkan lengkap ikut compliance yang ditetapkan.


Apa Yang Best Join Projek Blog Mega Shaklee 1.0 ?

▶️ Dapat menulis blog dengan teknik yang betul. 

Melalui program ni, kami diguide special untuk menulis, cara setting blog dan diberikan partner supaya kami dapat bekerjasama bersama. Sedikit sebanyak dapat berkongsi idea untuk semua ahli especially yang baru mula menulis blog.

▶️ Menulis blog dengan semangat bersama circle yang best.

Sebenarnya Nasuha memang dah ada blog sebelum ni. Tapi tak aktif. Baru menulis beberapa entry dan kurang mahir tentang blog membuatkan Nasuha tak konsisten menulis.

Melalui projek ni Nasuha dah mula nampak dengan clear tentang blog ni. Blog ni mudah ja. Banyak kelebihan berblog ni. Cuma blog ni kena rajin menulis la. Hihi.

Tapi percayalah bila dah start menulis auto ada idea mengalir. Bestnya lagi bila kita buat projek ni berjemaah lebih semangat. Tak rasa alone 🤭😂

▶️ Dapat berkawan dengan penulis blog yang hebat.

Alhamdulillah, melalui projek ni orang-orang hebat blog pun join bersama dengan kami. Melalui blogmegashaklee Nasuha dapat belajar dengan mereka yang dah lama berkecimpung menulis blog dan berpartner dengan partner yang hebat. MashaALLAH Alhamdulillah partner Nasuha pun hebat penulis blog yang berjaya income bulanan 6 angka.

▶️ Diberikan topik untuk menulis blog. 

Biasalah bila nak menulis ni kadang kita jadi blur nak menulis tentang apa kan? Apa tajuknya? Tapi melalui projek blogmegashaklee setiap peserta diberikan topik yang sama. Cuma tinggal menulis ja. Mudah sangat kan! 

Berikut merupakan 2 tajuk yang diberikan : 


Jemput singgah baca entry Nasuha ya 😊

Nasuha juga ingin sharekan beberapa feedback daripada peserta yang join Blog Mega Shaklee 1.0 ni :








 



 







Blog Mega Shaklee 2.0


Alhamdulillah, dah selesai blogmegashaklee 1.0. Ada sambungan pula untuk blogmegashaklee 2.0. Baru2 ni dah briefing untuk persediaan blogmegashaklee 2.0. 

Peserta yang join dah excited untuk start projek ini. Semua dah ready untuk menulis blog! Hehe. In shaa Allah projek kali ni lebih baik dari yang sebelum ni.

Nasuha excited join projek ni tak sangka Nasuha berjaya juga melakukan task blog ni dengan cemerlang walaupun Nasuha masih belajar lagi untuk berkecimpung dengan dunia blog.

Alhamdulillah dengan bimbingan yang betul melalui projek ini Nasuha yakin Nasuha dapat buat improvement dan Allah pasti bantu Nasuha untuk lebih success serta jana income yang lebih besar melalui blog. Alhamdulillah MashaALLAH TabarakALLAH.

Kepada anda yang nak mulakan blog inilah masanya untuk menjadi sebahagian daripada kami dan menjana income permulaan RM2000.

Melalui projek ini anda akan diguide semuanya step by step tanpa perlu fikir banyak! Teruskan follow, trust the process dan nikmati hasilnya! In shaa Allah. 

Terima kasih kerana sudi baca entry Nasuha sehingga ke penghujungnya.


Jemput follow medsos Nasuha dibawah 😍👇🏻 :

✅ Facebook Page

✅ Instagram

✅ Youtube

✅ Facebook Personal

✅ Tiktok

Jangan lupa LIKE & FOLLOW ya agar tak ketinggalan untuk lebih banyak info menarik 😍

🙆🏻‍♀️ Nasuha | 🆔 1286362
👍🏻 Pengedar Shaklee Aktif & Bertauliah
👍🏻 Dibimbing Oleh Doktor & Saintis#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Apa Itu Intermittent Fasting Dan Cara Diet IF

Biasa dengar kan orang duk sebut IF ni. Tapi masih keliru atau masih belum tahu apa itu IF ? Intermittent Fasting atau dikenali dengan nama pendek IF  adalah satu kaedah yang digunakan dengan mengatur waktu makan untuk tujuan kesihatan.   Biasanya diet lain lebih fokus kepada pengaturan makanan tapi dengan cara diet  intermittent fasting (IF)  pula lebih menumpukan bila anda perlu makan. Dan konsep diet lain biasanya agak membebankan bagi sesetengah pihak kerana  memerlukan perancangan dan pengamalan yang lebih terperinci dan teliti. Melalui cara IF, kita hanya akan makan ikut waktu tertentu sahaja. Selain dari waktu makan tu, kenalah berpuasa. Hihi. Macam mudah ja kan? Sebab itu,  ramai yang tertarik dan beranggapan konsep IF lebih sesuai dan mudah untuk diamalkan. Dan dalam erti kata lain mudah ja IF ni. Takda menu makanan yang spesifik. Boleh ja nak makan sedap2 tapi kena ikut waktunya dan ikut juga apa makanan yang membantu untuk IF. Untuk mulkan langkah terbaik, kita  perlulah da

Keburukan Intermittent Fasting Yang Ramai Tak Tahu

Sebut tentang intermittent fasting, ramai kan pernah dengar?  Intermittent Fasting atau dikenali sebagai IF ni memang dah menjadi common especially untuk orang yang nak weight loss. Diet IF adalah cara pemakanan yang melarang pengambilan makanan pada waktu-waktu tertentu. Tapi berbeza dengan amalan puasa Ramadhan, diet IF dibenarkan untuk anda minum air kosong atau sumber yang tidak berkalori seperti kopi semasa “berpuasa”. Puasa di bulan Ramadhan pula adalah menahan diri daripada makan dan minum serta segala perbuatan yang boleh membatalkan puasa bermula dari terbit fajar sehinggalah terbenam matahari sepanjang bulan Ramadhan. Ini bezanya IF dengan puasa Ramadhan.  Tapi kenapa orang nak buat Intermittent Fasting ni?  Kerana nak dapat kelebihan AUTOPHAGY. Apa itu autophagy?  Autophagy adalah proses semulajadi yang terjadi ketika tubuh kita membersihkan dan menggantikan bahagian sel yang rosak dengan yang baru. Ada 1 sistem dalam badan manusia yang baharu ditemui sekitar tahun 1988 iait

Set Kurus Shaklee : Tips Kurus Cepat Tanpa Ubat Kurus

Dah diet dan dah kurus tapi sekejap aja badan cepat naik balik! Tak boleh nak maintain pun kurus tu. Ramai kan yang pernah alami macam ni? Puncanya ialah badan masih tebal dengan toksin.  Bila toksin pun banyak kat badan, makan supplement diet apa pun tak jalan. Inilah yang jadi bila kita hanya diet tanpa buat detox. Ada beza ke diet dengan detox?  Ramai tak tahu beza diet dan detox. Nak kurus secara sihat paling penting kena buat detox. Diet saja tanpa detox umpama tukar baju tanpa mandi.  Lama2 orang bau jugak busuk tu.  Sebab kita tak mandi.  Kita hanya tukar baju So Nasuha nak share sikit beza DETOX dengan DIET 👉🏻 DIET - Nak turunkan berat tapi dalam proses nak turun tu meningkatkan penghasilan asid di dalam badan. Toksin pun tak hilang sebab masih belum di buang. Toksin pulak memang perangainya suka melekat di lemak.  So selagi ada toksin selagi tu lemak akan terbentuk. Nak taknak kena detox juga baru lemak hilang. 👉🏻 DETOX - Proses buang racun dari tubuh, membina otot, dan